Nasıl İptal veya İade Yaparım?

1. Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun

Sipariş iptal/iade istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım alanından online destek talebi oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz.
Üye değilseniz, iade sürecinizi başlatabilmemiz için faturanız ile birlikte ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

2. İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın

Faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, 0212 612 10 02 No’lu müşteri hizmetlerimizden mesai saatleri içinde destek alabilirsiniz.

3. İade paketinizi en yakın Mng Kargo şubesine teslim edin

En yakın Mng Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederken aşağıdaki Altınbaşak Mutfak Eşyaları adres bilgilerini vermeniz yeterlidir.

 

Fabrika İade Adresi


Altınbaşak Mutfak Eşyaları

Yenidoğan mah. Rami Kışla Cad. Erka Balata Sok. No:13/A

Bayrampaşa/İSTANBUL

Değişim Şartları

Sadece kullanılmamış ve tüketiciden kaynaklı hasara uğramamış ürünler değişime tabidir. [email protected] mail adresine değisim talebinde bulunarak sizinle en yakın sürede iletişime geçmemizi sağlayabilirsiniz.

Sipariş İptali

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce Hesabım/İade Taleplerim alanından 'Sipariş İptali' talebi açmanız veya [email protected] adresine iptal etmek istediğiniz siparişiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Geri Ödeme

İadesi onaylanan ürününüzün tutarı yedi (7) iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz hesap veya kredi kartınıza aktarılacak ve tarafınıza sistemde kayıtlı olan mailiniz üzerinden bilgilendirme yapılacaktır. Dünya ve ülke gündemindeki COVİD-19 sebebiyle bankalarda uzaktan çalışma sistemi gereği gecikmeler yaşanabilmekte olup, iade işlemleriniz ile ilgili gecikmelerde çalıştığınız banka sorumludur.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR